.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوانان ايراني ركوردار خيابان گردي اند!

يك جامعه شناس گفت: مشكلات نسل جوان ما ناشي از فقدان مهارت مديريت و عدم اشتغال به كار، ريشه مي گيرد و پديده ي تاريخ خيابان گردي است.
به گزارش شمال نیوز، جعفرباي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بيان كرد: شايد جوان ايراني از جمله جواناني باشد كه در دنيا ركورد خيابان گردي را به خود اختصاص داده و بيشتر وقت خود را در خيابان مي گذراند.

وي افزود: فقدان هدفگذاري هاي دقيق براي زندگي سالم از سوي خانواده براي جوانان اتفاق نمي افتد و اين امر به صورت يك عادت اجتماعي در مي آيد و اين افراد معمولا بدون برنامه زندگي مي كنند.

ايشان ادامه داد: افراد خيابان گرد به دليل بي هدف بودن و نداشتن برنامه ريزي در زندگي بيشتر وقت خود را در خيابان به سر مي برند كه اين امر باعث مي شود به كارهايي روي آورند كه با وجه آنان سازگاري دارد و به آن به عنوان يك تفريح و سرگرمي لذت بخش نگاه كنند.

جعفرباي تصريح كرد: افراد خيابان گرد در بيشتر مواقع با عناصري مثل خودشان روبه رو و گروههاي چند نفره را تشكيل داده و دست به حوادث احتمالي و از سوي ديگر چون به صورت گروهي و جمعي هستند تحت تاثير تحريك و تلقين رفاقت و دست دوستي به اقدامات بزهكارانه مي زنند.

اين جامعه شناس افزود: آلودگي هاي محيطي و وجود عناصر ناپاك در جامعه در واقع جامعه پذيري آنان را در معرض آسيب قرار مي دهد.

بحث شكل گيري شخصيت نامناسب و معيوب خواهد بود و به دليل ديگر چون از خانواده دورند و نظارت اجتماعي هم كاهش پيدا كرده آنان در خيابان رها شده و اين سرگرداني خياباني آنان را دچار مشكلات فراواني خواهد كرد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: گاهي اين گروهها قربانيان باندهاي خطرناك بزهكاري، تفرقه اجتماعي قرار مي گيرند و اينان طعمه ي خوبي براي باندهاي مواد مخدر هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 دي 1391
خيابان گردي چيز بدي نيست ولگردي باعث اتلاف وقت و عمر مي شود بهتر است اين جوانان به جاي ولگردي به فعاليت هاي اجتماعي خدمات و... بپردازند حتي اگر در ازاي آن پول نگيرند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.